niedziela, 12 sierpnia 2012

Co do moich postów.

Po 1, chciałam Was przeprosić,że piszę tyle postów - niektóre są bezsensowne, ale nie wiem jakoś tak siadam i piszę i cieszy mnie to.

Po 2, również chciałam przeprosić,że zdjęcia są takie duże i zajmują dużo miejsca w moim poście, ale nie umiem tego zmienić ;\

Po 3 i chyba ostatnie chciałam Was przeprosić,że moje stylizacje są kiepskie,ale nie mam jakoś veny ;<

Po 4 na pewno ostatnie, chciałam Was prosić o zaproszenie Waszych przyjaciół na tego bloga, razem będzie nam raźniej.

PS.Co do obserwatorów to będzie konkurs kto zaprosi najwięcej tylko muszę pogadać z właścicielką i skombinować kilka SD, więc już się przygotujcie ;P


+ Pozdrawiam i życzę miłego Dnia ? czy Wieczoru ? Nie wiem co wolicie, nie umiem określić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz