środa, 22 sierpnia 2012

Ludzie... Co on jeszcze wymyśli?!

Magdomilowicz - o nim właśnie dzisiaj poprowadzimy dyskusję. Oczywiście jego fanów nie zapraszamy, bo dzisiaj będziemy go krytykować. Jeżeli na tego bloga wejdzie sam Magdomilowicz - oczywiście z całym szacunkiem dla twojej osoby.



ANTY Magdomilowicz - zapraszam dalej ;)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zaczynamy dyskusję.
Magdomilowicz - jeden z najbardziej znanych polskich grafików, i ` gwiazdek ` stardolla. Mówi, że zwie się Bezlub, ale zacznijmy od tego, że nie istnieje takie imię. Bezlub kojarzy mi się, że nikt go nie lubi, i dla mnie i dla jego anty fanów to prawda.. Dla klientów jest nie miły, o tym dowiedziałam się na innym blogu, odradza klientom u niego zamówić, a dziewczyna czekała tydzień na nagłówek. Oczywiście u niego grafika tania niebyła 250 sd i wzwyż.

Teraz odchodzi 5 miesięcy a nawet więcej... Żal człowieka. Chce zrobić z siebie gwiazdę, niby szuka chętnego do kupna konta, a jak już będzie chciał ten co chce mieć magdomilowicz wysłać pieniądze to powie sobie ` wiesz co ja raczej zostanę ` Prezentacja jego brzmi tak -

ESTILO-VER.BLOGSPOT.COM/
†Testament†

Po prawie 6 latach zabawy w Stardoll postanowiłem odejść. Nie jest to łatwa decyzja i bardzo długo o niej myślałem. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu dłużej tkwić w jednym miejscu. Przez ten czas wiele się nauczyłem, poznałem wspaniałych ludzi i przy tym świetnie się bawiłem. Nie żałuję ani minuty spędzonej tutaj.

Wiem, że na pewno wielu z Was nie będzie mogło tego pojąc, ale nie macie wyjścia. Decyzja jest ostateczna. Jestem jak fala, która przypływa i odpływa. Nie można jej w żaden sposób zatrzymać, a przy tym nie zniszczyć jej. Jestem wolnym człowiekiem, który robi to, co chce i nie patrzy na innych. To egoistyczne, lecz w moim przypadku tak już jest.

Stardoll jest stroną, która mimo tego, że wszyscy narzekają na ceny doładowań, niesprawiedliwość adminów i tego typu błędy wewnętrzne, jest czymś naprawdę wspaniałym. Można się tu nauczyć wielu rzeczy i poznać cudownych ludzi. Dzięki pieniądzom, które inwestujemy w tę stronę, mamy dostęp do wielu wspaniałych opcji, ubrań od światowej sławy designerów czy luksusowych mebli. Oczywiście to tylko pixele, ale dają mnóstwo frajdy.

Od kilku miesięcy dużo się we mnie zmieniło. Podejmuję wiele decyzji, które są skutkami wielu przemian wewnętrznych. Przede wszystkim postanowiłem się skupić na moich planach realnych. Będę bardzo blisko związany z przemysłem modowym, bo to właśnie to, co mnie w życiu pasjonuje. Już jakiś czas pracuję na to, by coś osiągnąć i już widać pierwsze rezultaty. Nie będę zdradzał szczegółów, bo nie chcę zapeszyć.

Chciałbym bardzo podziękować wszystkim tym, którzy przyczynili się do mojego sukcesu - czyli moim fanom i klientom. Największe podziękowania jednak przypadają dla fanów. Dziękuje za wsparcie, krytykę, cudowne słowa i za to, że docenialiście mnie, jako człowieka, a nie, jako wytwór gry dla dzieci. Bez Was byłbym nikim.
Nie omieszkam też wspomnieć o moich przeciwnikach, których permanentnie doprowadzałem do białej gorączki : ) Im też należą się podziękowania, bo tak naprawdę to oni w dużej mierze przyczynili się do mojej popularności.

Razem z końcem prowadzenia konta, kończy się też moje graficzenie. Ostatni nagłówek pojawi się na dniach i będzie on zwieńczeniem całej mojej pracy artystycznej. Będzie to też oficjalne zakończenie współpracy z załogą USD, dla której od ponad pół roku miałem przyjemność pracować. Chciałbym podziękować z całego serca teamowi D!rty Stardoll – Adamowi i Smilice, za cudowną współpracę i cierpliwość do mnie :> Wiem, że nie łatwo Wam się ze mną pracowało, ale razem stworzyliśmy potęgę. 

Jeżeli chodzi o blogi i fanpage na fejsie to zostają nadal. To będzie taki mój pomnik „twardszy niż ze spiżu” jak napisał Horacy. Bardzo bym chciał, abyście odwiedzali je od czasu do czasu, wspomnieli czasem, albo napisali coś. Ja będę tam od czasu do czasu zaglądał, więc jedyny kontakt ze mną będzie tylko i wyłącznie przez FB i bloggera. Powinienem się teoretycznie odciąć od tego wszystkiego, ale jest mi ciężko zostawić to, na co pracowałem bardzo długo. Teraz moim priorytetem związanym ze Stardoll jest dobrze sprzedać konto.  Wszelakie oferty zgłaszać w zaproszeniach do przyjaciół, jeśli mnie zainteresują to zaakceptuje i pogadamy na privie.

To, że Magdomilowicz kończy swój byt na Stardoll nie oznacza, że to jego koniec. Magdo, jako istota boska, jest nieśmiertelny i będzie żyć wiecznie – w waszych sercach, głowach a przede wszystkim w swojej twórczości.
Amen


To jest żałosne, a poza tym - kto normalny pisze na stardoll testament? To tylko piksele... Oj, ten cały nasz Bezlub się bardzo stylizuje, nieprawdaż? Dla mnie - nie udaje się mu to. I robi sobie fotki i wygląda gejzerowato. Sami wejdźcie na jego bloga
Blog magdomilowicz -,-  <-KLIK
Zbiera mi się, jak się na niego patrze. Ubiera się jak baba. Facet nosi rurki... Czyli widzę, że połowa dziewczyn woli ubierać dresy i wyglądać jak chłop , a chłopacy noszą rurki. Ha ha ha... :D A co ciekawsze, jest fanem Hannah Montany, należy do klubu Hannah Montana
Jest sobowtórem Anji Rubik - tak napisał w swoim ` W SKRÓCIE ` 
Więcej chyba nie będę pisała, bo szkoda mi słów, żeby marnować na takiego lalusia . -.-

Ashley-AgaOlsen , pozdrawiam :) 

3 komentarze:

  1. Może i to jest złe,ale jeśli Magdomilowicz gustuje w Hannah Montana, no to może tylko zapisał się do klubu dla starmonet, a jeśli nie, to on może gustować w czym chce. Mnie tam nie obchodzi jak ktoś gustuje..Czy dobrze,czy źle. Ma własną wolną wolę.. A może on jej nie lubi ? Nie wiadomo. Ja lubiłam Magdomilowicz. Nie wiem, o co chodzi..podoba mi się jego styl. Nigdy nikogo nie oszukiwał..Coś jeszcze nie pasuje? Przepraszam, ale tak uważam :[..

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli chodzi o tą dziewczynę..To on już chyba dla niej nagłówka NIE ZROBI, bo Magdomilowicz odszedł ze stardoll.. A i z tym testamentem..wg mnie to takie..nie wiem jak określić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma inny gust, a ja np. nie lubię tego całego magdomilowicz. A dziewczyna prosiła go z 7 miesięcy temu, wtedy jeszcze nie planował, że ma odejść, a teraz to nie zrobi. Odchodzi 5 miesięcy...

    OdpowiedzUsuń